2008. december 27., szombat

Új lakás és hiszti

Nagyon türelmetlen vagyok már, hogy mikor lesz kész az új lakásunk.
Ami tulajdonképpen nem is lakás, hanem ház, és nem mondhatom azt, hogy mienk, mert csak a férjemé, hiszen az ő anyukájának a háza lesz átalakítva úgy, hogy mi is ott lakhassunk. Tehát csak az övé. Ami nekem nem is baj pillanatnyilag, mert itt van Anya háza, amit egyszerűen nem vagyunk képesek eladni, pedig most már szinte bagóért odaadnánk, csak meg lehessen szabadulni tőle. Szóval most nekem olyan egy ház, hogy inkább nyűg, még ha emiatt sokan hülyének is mondanának (hiszen ki az az épelméjű ember [vááá, ebben a mai világban!!!; na ettől megint hülyét tudnék kapni!], aki nem örül annak, hogyha vannak anyagi javai :-/!).
A lényeg, hogy legyen hol lakni, és szerintem, ha megjár nekem, akkor lesz is mindig hol laknom.
A mostani lakásban, amit én vettem a két nagyobb gyerekemmel a válás után, roppant szűkösen vagyunk - 47 négyzetméter, ötünknek. Lassan olyan, mint egy labirintus, most meg a karácsonyfa még jobban felborított mindent.
Talán jövő ősszel költözhetünk.

A másik: Kristóf hisztijei.
Az a felkapkodós, kendőben altatós, nyakra-főre szoptatós anyuka voltam az elmúlt két évben. Na de most már bizony ezek hisztik! Olyan vircsaftot tud csapni, hogy néha folyamatos gyomoridegem van több órán keresztül. Próbáljuk tartani magunkat, mert úgy vélem, az eddigi "megengedős" viselkedéssel szemben most jött el az ideje annak, hogy ráeszméljen, azért nem egészen úgy forog a világ, ahogy ő elvárná.
Remélem, nem lesz túl hosszú csata, hamar tanul majd a gyerek :-)

2 megjegyzés:

Jolimama írta...

Nagy változásnak néztek elébe akkor. A Te Anyukád háza nem ott van, ahol most laktok? Az nem volt járható út, hogy oda menjetek?
Kitartást kívánok Nektek, Következetesek tudjatok lenni Kisfiaddal. Nagyon fontos lenne, az Ő érdekében is.
Köszönöm, hogy megadtad az elérhetőségedet, jövök sokszor.
Jolimama

lavandulae írta...

Anyukám házában most nem lakik senki, próbáljuk eladni, de nem nagyon sikerül. Majd talán a tavasszal.
Mi Anyósomnál építkezünk, ez már akkor eldöntött volt, nem akartuk visszacsinálni, illetve azért is praktikus lesz így, mivel ő egyedül lakik egy elég nagy házban, nagy udvarral, és mindenképpen a férjemnek a dolga ott is a "férfimunka" elvégzése, akkor pedig két ház is rá várna, munka mellett, így is mindig rohanás általában a napja.
De persze külön leszünk, külön konyha, külön fürdőszoba, csak egy épületen belül.

Köszönjük, Jolimama, a jókívánságodat, próbálok következetes lenni :-)