2010. április 26., hétfő

40 + 3-nál

Szombat: "Tankönyv szerinti nst, holnap találkozunk!"

Vasárnap: "Tökéles nst, holnap találkozunk! Vagy ma este :-)" Hát, este nem találkoztunk, nem történt semmi különösebb változás. Kisebb fájások, de délutánra elmúlt. Ultrahangos magzatvízvizsgálat, minden rendben.
Nagyon türelmetlen vagyok, szeretném már a kisbabámat. Másrészt meg jó is lenne már túllenni rajta, lévén, hogy nem tudhatom előre, hogy minden rendben lesz-e. (De persze, hogy rendben lesz.)

Hétfő: Kicsit kevesebbet mozgott nst-n, de különben jó volt, holnap reggel találkozunk.

4 megjegyzés:

Jolimama írta...

Várjuk a híreket és nagyon-nagyon szorítunk.
Sok ölelés és simi a pocira. Jolimama

Orsi írta...

40+ 3 azt én még túlhordásnak sem mondanám! Én Zádor 40+15 napra szültem és még őt sem hordtam túl. Nem hiszek ezekben a kiszámításokban.
Miért nem lenne minden rendben? Ilyenkor pozitívan kell gondolkodni és nem sürgetni, örökre úgy sem maradhat bent, igaz? :)

Jó egészséget!

Orsi írta...

Andi gratulálok a kicsihez! Képet kérünk, sőt követelünk!

lavandulae írta...

Köszönjük :-)