2010. augusztus 27., péntek

18

Úgy körülbelül 14 éve nyafog érte. Mikor csinálná meg már végre a töketlen anyja, ha nem a 18-dikon.


(Ki a fene találta ki, hogy annak a hülye barbinak ilyen hosszú legyen a lába?!? Gondoltam, hogy majd egy kis tejszínhabbal ki kell pótolni a derekánál a magasságát, de amikor beleszúrtam a sütibe a barbilábakat, kereken a térdéig ért. Nem túlzok, tényleg.)
Így támogattam alá :-)


Azért nem hagyom ám én annyiban ezt a barbitorta-dolgot, nekimegyek majd még párszor, az biztos, fondant-nal is, de most ez a tejszínhabos volt a gyorsabb verzió. A belseje tejszínhab-gyümölcsös joghurt-zselatin kombináció.

2 megjegyzés:

Jolimama írta...

Isten éltesse a Nagylányodat, a születésnapján, a felnőttkor küszöbén. Szeretettel: Jolimama

lavandulae írta...

Átadtam, köszöni szépen :-)